Ακίνητα για νέα supermarket σε όλη την Ελλάδα αναζητούν οι Ρώσοι της MERE

Επεκτείνεται και στην Ελλάδα η ρωσική αλυσίδα hard discount supermarket MERE με το άνοιγμα των 5 πρώτων καταστημάτων της τις προσεχείς εβδομάδες.

Η ρωσική αλυσίδα Svetofor, του ομίλου Torgservis, της οικογένειας Schneider, με έδρα τη Σιβηρία, αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα discount σουπερμάρκετ στη Ρωσία, με πάνω από 1.800 καταστήματα.

Τα τελευταία χρόνια έχει επεκταθεί δυναμικά και εκτός Ρωσίας, με καταστήματα στην Ευρώπη (από τη Γερμανία και την Πολωνία έως τις Βαλτικές χώρες και τη Ρουμανία), την Κίνα και το Καζακστάν.

Στην Ευρώπη, η επέκταση λαμβάνει χώρα μέσω του brand MERE, μικρών καταστημάτων λιανικής που στοχεύουν το καταναλωτικό κοινό των price hunters (αυτών δηλαδή που αναζητούν την χαμηλότερη τιμή της αγοράς και μεγάλες προσφορές) αλλά και τους επιχειρηματίες που λειτουργούν μικρά και μεσαία καταστήματα λιανικής και εστίασης.

Τα νέα πλάνα επέκτασης εκτός Ρωσίας περιέλαβαν και την Ελλάδα, μαζί με την Πορτογαλία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Πού θα ανοίξουν καταστήματα στην Ελλάδα

Τα πρώτα τρία καταστήματα θα ανοίξουν μέσα στο Φεβρουάριο σε περιφερειακές πόλεις της Ελλάδας. Το πρώτο θα είναι στην Τρίπολη και ακολουθούν τα καταστήματα σε Λάρισα και Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.

Το προσεχές διάστημα θα ανοίξουν ακόμη 2 καταστήματα ενώ τα πλάνα επέκτασης στην Ελλάδα είναι πολύ φιλόδοξα.

Ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί η έναρξη 80 καταστημάτων σε όλη τη χώρα έως το τέλος του 2021.

Πώς θα είναι τα νέα supermarket MERE

Τα supermarket MERE αποτελούν ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο σουπερμάρκετ από αυτά που γνωρίζουμε. Αν τα LIDL (τουλάχιστον στην αρχή της επέκτασής τους στην Ελλάδα) θύμιζαν περισσότερο χονδρεμπορική αποθήκη αγοράς προϊόντων, τα MERE αποτελούν μια ακόμη περισσότερο λιτή και “χονδρεμπορική” εκδοχή supermarket.

Δε θα  υπάρχει το οτιδήποτε περιττό, που συνεκδοχικά αυξάνει και το κόστος λειτουργίας. Ήτοι, θα υπάρχουν μόνο μεταλλικά ράφια βαρέος τύπου, παλέττες και κούτες.

Αυτό που προκαλεί ενδιαφέρον είναι το μικρό κωδικολόγιο των καταστημάτων, που αναμένεται να έχει περίπου 250 κωδικούς, χωρίς να περιλαμβάνει για αρχή τουλάχιστον φρέσκο κρέας και ψαρικά καθώς και φρούτα και λαχανικά.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ένα μίνι μάρκετ διαθέτει έως 500 κωδικούς, ένα μεσαίο σουπερμάρκετ έως 2.000 κωδικούς και ένα μεγάλο πάνω από 3.500 κωδικούς.

Τα καταστήματα στην Ελλάδα θα είναι σχετικά μικρά, με επιφάνεια από 650 έως 1.100 τετραγωνικά μέτρα.

Πού αναζητούν οι Ρώσοι ακίνητα για νέα καταστήματα

Σαφάρι ανά την Ελλάδα κάνουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας για να εντοπίσουν τα κατάλληλα ακίνητα προς ενοικίαση για τη δημιουργία των νέων καταστημάτων.

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει θέσει η εταιρεία για την εύρεση των ακινήτων, καταρχήν θα επιλεχθούν ακίνητα σε πόλεις της Ελλάδας με πληθυσμό άνω των 25.000 κατοίκων, κατά προτίμηση πυκνοκατοικημένες.

Τα σημεία θα πρέπει να είναι σε πολυσύχναστους δρόμους με εύκολη πρόσβαση για όλους.

Όσον αφορά τα ακίνητα αυτά καθεαυτά, θα πρέπει να είναι ενιαία, σε καλή κατάσταση, με καθαρό χώρο πωλήσεων από 650 έως 1.150 τ.μ.

Άλλες προδιαγραφές αφορούν την ύπαρξη δύο εισόδων (μια για το κοινό και μια για τις παραλαβές), το ύψος (τουλάχιστον 4 μέτρα) καθώς και την διαθεσιμότητα χώρου στάθμευσης 30 έως 40 αυτοκινήτων.

Πηγή: bizzness.gr