Τι συμβαίνει με τη Γενική Ταχυδρομική; Πληροφορίες στο διαδίκτυο για «νοκ άουτ» -Η επίσημη ανακοίνωσή της

Ο συνδυασμός του νεότερου lockdown στην χώρα με την Black Friday αλλά και με τις γιορτές των Χριστουγέννων να πλησιάζουν έχουν φέρει στα όρια τους τις εταιρείες ταχυμεταφορών στην Ελλάδα.

Την ίδια στιγμή μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν ξεκινήσει να απολογούνται για τις καθυστέρησες στις αποστολές στέλνοντας ενημερώσεις.

Πληροφορίες των τελευταίων ωρών που έχουν μεγάλη αναπαραγωγή στο διαδίκτυο λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωσε πως για λίγες ημέρες σταματάει να παραλαμβάνει δέματα προς αποστολή έτσι ώστε να προλάβει να ολοκληρώσει τις ήδη υπάρχον αποστολές που έχουν συσσωρευτεί στις αποθήκες της.

Δεν υιοθετούμε βέβαια αυτή την είδηση καθώς επίσημη ανακοίνωση τέτοιου είδους από την Γενική Ταχυδρομική δεν υπάρχει.

Ωστόσο, παραθέτουμε το θέμα όπως το ανέδειξε το techblog.gr:

«…Η Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωσε πως από σήμερα Παρασκευή 4/12 μέχρι και την Δευτέρα 7/12 σταματάει να παραλαμβάνει δέματα προς αποστολή έτσι ώστε να προλάβει να ολοκληρώσει τις ήδη υπάρχον αποστολές που έχουν συσσωρευτεί στις αποθήκες της.

Επίσης φαίνεται πως η Γενική Ταχυδρομική θα βάλει πλαφόν στα καταστήματα σε αριθμό αποστολών ανά ημέρα αλλά και στο βάρος των δεμάτων, δηλαδή δε θα δέχεται δέματα άνω των 5 κιλών. Στο κέντρο διαλογής της εταιρείας στην Αθήνα εκτιμάται ότι βρίσκονται στοιβαγμένες περισσότερες από 500.000 αποστολές»

H επίσημη ανακοίνωσή της Γενικής Ταχυδρομικής, όπως είναι αναρτημένη στο site της:

«Περιορισμοί υπηρεσιών λόγω covid

Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”.  Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη  αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ].  Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την  συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε  οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν  κατά το δυνατόν ανθρώπινα. 

Στα πλαίσια αυτά:

1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί  η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε  ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις».