Έκτακτη χρηματική επιβράβευση, συνολικού ύψους 1,6 εκατ. ευρώ, παρέχει ο Όμιλος ΟΤΕ σε εκείνους τους ανθρώπους του της πρώτης γραμμής που καθημερινά, μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, όχι μόνο έρχονται σε άμεση επαφή με συνδρομητές COSMOTE για να καλύπτουν τις ανάγκες τους όσο διαρκεί η κρίση από τον κορονοϊό, αλλά και επέδειξαν όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο ζήλο πέρα και πάνω από το ύψος των περιστάσεων.
Το Bonus θα δοθεί σε πάνω από 1.800 δικαιούχους:
– Σε τεχνικούς που η δουλειά τους απαιτούσε καθημερινές επισκέψεις σε χώρο πελάτη, οικία ή επαγγελματικό χώρο, εκτελώντας τις εργασίες που τους ανατέθηκαν με αυταπάρνηση και επαγγελματισμό.
– Στο προσωπικό των καταστημάτων που παραμένουν ανοικτά εν μέσω πανδημίας, καλύπτοντας καθημερινά τις κύριες τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των συνδρομητών με αφοσίωση και ήθος.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε: «Επιβραβεύουμε τους ανθρώπους μας που, με την εξαιρετική επαγγελματική τους στάση, απέδειξαν στην πράξη ότι αντιλαμβάνονται τον καθοριστικό ρόλο των τηλεπικοινωνιών στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας. Τους ανθρώπους, που μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, έβαλαν πάνω απ’ όλα τον πελάτη, και στάθηκαν δίπλα του με αυταπάρνηση για να τον στηρίξουν στη δική του προσωπική μάχη. Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Είναι οι δικοί μας ήρωες της καθημερινότητας. Ως Όμιλος θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις την εθνική προσπάθεια για να βγούμε νικητές από αυτή την πρωτόγνωρη κρίση. Μέχρι τότε, από το σπίτι, καλύτερα για όλους».